A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Яготинської міської ради

Формування мистецько-творчої компетентності дітей дошкільного віку

Дата: 16.01.2022 12:30
Кількість переглядів: 206

Фото без опису14 січня 2022 року директором Яготинського центру професійного розвитку педагогічних працівників Яготинської міської ради Миненок О.В. проведено засідання школи передового досвіду вихователів закладів дошкільної освіти на тему: «Формування мистецько-творчої компетентності дітей дошкільного віку».

Презентаційний блок засідання розпочала Миненок О.В., яка обґрунтувала тему та мету зібрання та наголосила про особливості змісту освітнього напряму «Дитина у світі мистецтва» Базового компоненту дошкільної освіти та методичних рекомендацій до Державного стандарту дошкільної освіти. Особливу увагу звернула Оксана Вікторівна на вектори освітнього напряму під час освітньої діяльності з художньо-естетичного розвитку дітей дошкільного віку. Також зазначила на використанні нетрадиційних методів і форм роботи з взаємодії дошкільного закладу з родинами.

Під час практичного блоку кожен учасник засідання презентував свій досвід роботи з організації та проведення народних свят у закладі дошкільної освіти. Нетрадиційний підхід до організації свят було відзначено в Супоївській гімназії, вихователь Крамар В.І., Засупоївській філії, вихователь Лясковська Л.П., Панфильській філії, вихователь Пономаренко Л.В., Ничипорівському НВК, вихователь Павлушенко Л.М.

Також учасники засідання під час «круглого столу» обговорили проблему впровадження інноваційних технологій в освітній процес закладів дошкільної освіти. А також ознайомилися із загальними та професійними компетентностями, переліком трудових функцій відповідно до Професійного стандарту вихователя закладу дошкільної освіти.

Під час майстер-класу учасники засідання вправлялися у виготовленні з паперу оздоблення для груп та музичних залів до тематичних свят.

На завершення Миненок О.В. ознайомила педагогів з новими документами з питань дошкільної освіти, зробила прес-реліз новинок методичної літератури та підвела підсумки. В ході засідання учасниками засідання прийняті методичні рекомендації з даної проблеми.


« повернутися

Вхід для адміністратора