A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Яготинської міської ради

Організація роботи з комунікативної компетентності дітей дошкільного віку

Дата: 03.12.2021 17:10
Кількість переглядів: 217

02 грудня 2021 року директором Яготинського центру професійного розвитку педагогічних працівників Миненок Оксаною Вікторівною проведено засідання творчої групи вихователів-методистів закладів дошкільної освіти. Метою даного заходу було розширити знання вихователів-методистів про ефективні форми методичної роботи з педагогами для формування комунікативної компетентності дошкільників, формувати вміння та навички використання інноваційних освітніх технологій розвитку мовлення дітей дошкільного віку, вдосконалювати організацію методичної роботи у закладах дошкільної освіти шляхом стимулювання цілеспрямованого безперервного підвищення рівня професійної компетентності педагогічних працівників, активізації їх творчого потенціалу.

Після обґрунтування теми та мети засідання Оксана Вікторівна ознайомила педагогів з структурою та вимогами Професійного стандарту вихователя закладу дошкільної освіти. А потім надала слово вихователю - методисту ЗДО №2 «Дюймовочка» Ситіковій  Н. О. Наталія Олександрівна поділилася досвідом роботи закладу з проблеми «Дитяча хвиля в ефірі» і розповіла присутнім про інтерактивні форми роботи з розвитку мовлення дітей дошкільного віку. Практичний  блок розпочали з перегляду фрагментів інтегрованого заняття «Пригоди в осінньому лісі», проведеного вихователем  ЗДО №2 «Дюймовочка» Бондаренко В. М. у старшій групі. Далі Ситікова Н.О. поділилася досвідом використання ефективних методів та прийомів для активізації мовлення дошкільників (презентація «Ярмарок цікавих ідей»).

Після обговорення заходів, учасники семінару прийняли методичні рекомендації.

1.Вихователям - методистам систематично вдосконалювати професійну майстерність, що сприяє підвищенню якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти.

2.Зібрати, систематизувати, аналізувати матеріали з використання інноваційних форм методичної роботи з педагогічними працівниками ЗДО.

3.Здійснювати розвиток комунікативно-мовленнєвої діяльності в процесі сприйняття художніх творів та складання зв’язних висловлювань, використовуючи інноваційні підходи, засоби, методи розвитку мовлення, віддаючи перевагу тим, що забезпечують активну позицію дитини.

4.Опрацювати посібники А.М. Богуш «Мовленнєвий компонент дошкільної освіти», Богуш  А.М., Гавриш Н.В., Котик Т. «Методика організації художньо-мовленнєвої діяльності дітей у дошкільних навчальних закладах».

Підвівши підсумки методичного об’єднання,  Миненок О. В.завершила засідання словами В. Сухомлинського: «В руках вихователя слово – такий же могутній засіб, як музичний інструмент в руках музиканта, як фарби в руках живописця, як різець і мармур в руках скульптора. Як без скрипки немає музики, без фарби і пензля – живопису, без мармуру і різця – скульптури, так без живого, трепетного, хвилюючого слова немає школи, педагогіки. Слово – це ніби той місток, через який наука виховання переходить у мистецтво, майстерність» і побажала педагогам досконало володіти мистецтвом слова і навчати йому своїх вихованців.



« повернутися

Вхід для адміністратора