Готуємося до впровадження Концепції «Нова українська школа» в базовій середній освіті
25 жовтня 2021 року директором Яготинського центру професійного розвитку педагогічних працівників Яготинської міської ради Миненок О.В. на базі ОЗО Яготинський НВК «СШ-ЗОШ І-ІІІ ступенів №2» в режимі он-лайн проведено засідання професійної спільноти вчителів історії та правознавства закладів загальної середньої освіти на тему: «Особливості впровадження Концепції «Нова українська школа» в базовій середній освіті». Головним тьютором засідання була голова професійної спільноти, вчитель історії ОЗО Яготинський НВК «СШ-ЗОШ І-ІІІ ступенів №2» Білаш Л.М.
Презентаційний блок засідання розпочала Миненок О.В., яка обґрунтувала тему та мету зібрання, а також ознайомила учасників засідання з професійним стандартом вчителя закладу загальної середньої освіти, зазначивши, що до загальних компетентностей вчителів увійшли громадянська, соціальна, культурна, лідерська та підприємницька. Профстандарт дозволяє вчителям визначати чіткі орієнтири власного професійного розвитку, а також запобігає ризикам необ’єктивного оцінювання професійних компетентностей вчителів під час їхньої атестації та сертифікації.
Учасники засідання, під час теоретичного блоку, розширили та систематизували свої знання про Державний стандарт базової середньої освіти у громадянській та історичній освітній галузі. Особливу увагу звернула Лідія Миколаївна на компетентнісний потенціал громадянської та історичної освітньої галузі, на пріоритетні напрями роботи щодо впровадження Концепції «Нова українська школа» в базовій середній освіті.
Під час практичного блоку учасник пілотного проекту, вчитель історії ОЗО Яготинський НВК «СШ-ЗОШ І-ІІІ ступенів №2» Нестерко В.І. поділилася своїми першими напрацюваннями та проблемами з формування громадянської компетентності учнів засобами історичної освіти.
Також учасники засідання під час дискусії обговорили фактори, які сприяють формуванню громадянської компетентності учнів та сучасні технології ефективного навчання історії, правознавства та громадянської освіти.
Проблему вивчення історії голокосту, голодомору та інших геноциді у шкільних курсах всесвітньої історії та історії України під час «мозкового штурму» обговорила з учасниками засідання Білаш Л.М.
В ході засідання учасниками засідання прийняті методичні рекомендації з даної проблеми.