Відділ освіти, молоді та спорту Яготинської районної державної адміністрації
Яготинської районної державної адміністрації

Підвищення професійної майстерності вчителів-логопедів закладів дошкільної освіти

18 грудня 2018 року методистом районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Яготинської районної державної адміністрації Миненок О.В. на базі ДНЗ№6 «Волошка» проведено засідання районного методичного об’єднання вчителів-логопедів закладів дошкільної освіти на тему: «Поліпшення якості корекційної роботи з дітьми, що мають мовленнєві вади».

Презентаційний блок засідання розпочала Миненок О.В., яка обґрунтувала тему та мету зібрання та наголосила про особливий зміст логопедичної роботи з дітьми відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти та вимог корекційних програм. Особливу увагу звернула Оксана Вікторівна на використання різних видів ігор під час освітньої діяльності з дітьми, які мають мовленнєві вади. З досвідом роботи логопедичної групи у ДНЗ №6 «Волошка» учасників ознайомила завідуюча закладу Задорожня В.О.

Під час практичного блоку вчителі-логопеди закладів дошкільної освіти було переглянули інтегроване логопедичне заняття «В гостях у зими» з дітьми старшої групи ДНЗ №6 «Волошка». Діти, під керівництвом вчителя-логопеда Балухтіної В.В., подорожували сторінками чарівної книги, побували в зимовому лісі, в гостях у Сніговика, поводили веселий хоровод та перетворилися на героїв з казки «Ріпка» з незвичайним закінченням. Під час відкритого заняття вчитель-логопед Балухтіна В.В. та вихователь Антоненко О.М. продемонстрували тісну співпрацю педагогів з дітьми, які відвідують логопедичну групу. 

Також учасники засідання під час «круглого столу» обговорили проблему гнучкого використання традиційних та нетрадиційних методів корекційної роботи з дітьми дошкільного віку. Вчитель-логопед ДНЗ№1 «Зіронька» Михайленко В.С. поділилася досвідом роботи з колегами з теми: «Використання степ-аєробіки у роботі з дітьми-логопатами».

На завершення Миненок О.В. ознайомила педагогів з новинками методичної літератури та підвела підсумки. В ході засідання учасниками засідання прийняті методичні рекомендації з даної проблеми.



« повернутися до списку новин