Гей, заграйте, музиченьки!
20 листопада 2018 року методистом районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Яготинської районної державної адміністрації Миненок О.В. на базі ДНЗ№5 «Берізка» проведено засідання районного методичного об’єднання музичних керівників закладів дошкільної освіти на тему: «Формування музикальної ритмічності та виразності у дошкільників під час гри на дитячих музичних інструментах».
Презентаційний блок засідання розпочала Миненок О.В., яка обґрунтувала тему та мету зібрання та наголосила про особливий зміст музичного розвитку дітей дошкільного віку відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти. З досвідом роботи з навчання дітей гри на дитячих музичних інструментах у ДНЗ №5 «Берізка» учасників ознайомила завідуюча закладу Рибинська О.В.
Під час практичного блоку до уваги музичних керівників закладів дошкільної освіти було представлено виступ дитячого музичного оркестру ДНЗ №5 «Берізка». Діти, під керівництвом музичного керівника Бусло В.В., злагоджено грали на бубнах, сопілках, трикутниках, металофоні, дзвіночку, маракасах веселу мелодію – «Полька» М.Глінки. Старші дошкільнята правильно вступали, кожен виконуючи свою партію, дотримуючись ритму та виразності. Також, присутні мали змогу переглянути виступ колективу педагогів ДНЗ №5 «Берізка» «Веселі музики», які заграли пісню М.Хоцкевича «Господарочка» за допомогою народних інструментів.
Також учасники засідання під час «круглого столу» обговорили проблему гнучкого використання традиційних та нетрадиційних методів навчання дошкільнят гри на дитячих музичних інструментах. Музичний керівник ДНЗ№3 «Ромашка» Придибайло І.П. поділилася досвідом роботи з колегами з теми: «Значення музичних занять в естетичному розвитку дітей дошкільного віку». Практичний психолог ДНЗ №5 « Берізка» Кривошея Т.О. провела тренінг із музичними керівниками на тему:«Вплив музики на самопочуття людини».
На завершення Миненок О.В. ознайомила педагогів з новинками методичної літератури та підвела підсумки. В ході засідання учасниками засідання прийняті методичні рекомендації з даної проблеми.