Формування ціннісних орієнтирів соціально адаптованої, гармонійно розвиненої особистості
28.11.2019 року на базі Яготинського НВК «СШ-ЗОШ I-IIIст.№3» методистом районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Яготинської районної державної адміністрації Мрачик Н.А. проведено семінар-практикум для заступників директорів з виховної роботи закладів загальної середньої освіти з теми «Формування ціннісних орієнтирів соціально адаптованої, гармонійно розвиненої особистості».
В роботі семінару взяли участь 10 заступників директорів з виховної роботи закладів освіти району, практичний психолог, соціальний педагогів та педагог-організатор Яготинського НВК №3.
Розглянуті питання:
1. Формування ціннісних орієнтирів соціально адаптованої, гармонійно розвиненої особистості – Мрачик Н.А., методист РМК.
2. Психологічні ресурси особистості (Презентація досвіду роботи) - Складна І.В.,заступник директора із виховної роботи Яготинського НВК №3.
3. Цінності повноцінного життя (Тренінгове заняття) - Яковець В.М., практичний психолог Яготинського НВК №3.
4. Методи мульттерапії у вихованні толерантності («16 днів проти насильства») - Дзюба Л.А., соціальний педагог Яготинського НВК №3.
5. Про результати моніторингу стану проведення заходів з правовиховної та профілактичної роботи щодо попередження правопорушень, бездоглядності, жорстокості та булінгу у дитячому та молодіжному середовищі.
6. Різне. Мрачик., методист РМК
По закінченню заходу прийняті методичні рекомендації щодо роботи фахівців в даному напрямку.
1. Забезпечити виконання наказу відділу освіти, молоді та спорту та Служби в справах дітей та сім’ї від 04.02.2019 № 33-н/6 «Про запобігання булінгу в системі освіти Яготинського району», від 20.03.2019 № 100-н «Про стан проведення заходів з правовиховної та профілактичної роботи щодо попередження правопорушень, бездоглядності, жорстокості та булінгу у дитячому та молодіжному середовищі». Постійно
2. Забезпечувати використання сучасних ефективних форм, методів виховної роботи та підтримку педагогічних пошуків і творчої ініціативи класних керівників закладів загальної середньої освіти. Постійно.
3. Проаналізувати рівень вихованості учнів і розвитку класного колективу з метою визначення та використання ефективних форм і методів виховної роботи. Протягом навчального року
4. Організувати систематичне висвітлення заходів на сайті школи, відділу освіти, молоді та спорту Яготинської РДА та в засобах масової інформації.