Мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку
28 лютого 2019 року на базі ДНЗ №6 «Волошка» методистом районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Яготинської районної державної адміністрації Миненок О. В. було проведено засідання районного методичного об'єднання завідуючих закладів дошкільної освіти на тему: «Мнемотехніка-один із ефективних методів мовленнєвого розвитку дітей дошкільного віку».
Під час теоретичного блоку методист Миненок О.В. наголосила про значення та ефективність використання інноваційних освітніх технологій в навчально-виховному процесі закладу дошкільної освіти. Одне з головних завдань дошкільної освіти – розвиток зв’язного мовлення дітей, формування в дошкільнят вміння доречно звертатися та відповідати на різні види запитань, виражати свої думки, наміри, бажання. Прийоми мнемотехніки допомагають педагогу збагатити словниковий запас та формувати зв’язне мовлення майбутніх першокласників.
Змістовну презентацію із досвіду роботи ДНЗ №6 «Волошка» з розвитку зв’язного мовлення підготувала завідуюча Задорожня В.О., яка ознайомила з прийомами мнемотехніки, які використовують педагоги закладу.
Результати роботи з розвитку зв’язного мовлення дошкільнят за допомогою мнемотехніки продемонстрували педагоги та вихованці ДНЗ №6 «Волошка» під час занять «Подорож до казки» (молодшо-середня група, вихователь Довбуш І.М.) та «Казка в гості завітала» (старша група, вихователь Антоненко О.М.). Діти за допомогою карток та умовних символів емоційно розповідали казки, складали описові та сюжетні розповіді.
Під час круглого столу учасники засідання презентували інноваційні технології, які використовують педагоги кожного закладу дошкільної освіти для формування мовленнєвих компетентностей дітей дошкільного віку.
Наприкінці керівники закладів дошкільної освіти мали змогу оглянути виставку та ознайомитися з новинками методичної, науково-популярної та художньої літератури, наочним матеріалом, дидактичними іграми з мовленнєвого розвитку дітей.
На завершення Оксана Вікторівна підвела підсумки засідання та керівники закладів дошкільної освіти прийняли методичні рекомендації щодо оновлення змісту освітнього процесу.