Психологічний супровід в системі інклюзивної освіти
Дата: 03.12.2019 15:23
Кількість переглядів: 250
03.12.2019 року на базі Яготинського районного інклюзивно-ресурсного центру (ІРЦ) методистом районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Яготинської районної державної адміністрації Мрачик Н.А. проведено семінар-практикум для практичних психологів та соціальних педагогів закладів дошкільної, загальної середньої та позашкільної освіти міста та району з теми «Психологічний супровід педагогіки партнерства НУШ. Гуманістичні засади психологічної роботи в системі інклюзивної освіти».
В ході роботи семінару були розглянуті питання:
- Психологічний супровід педагогіки партнерства НУШ. Гуманістичні засади психологічної роботи в системі інклюзивної освіти.
- Організація інклюзивного навчання осіб з особливими освітніми потребами. Методист РМК Мрачик Н. А.
- Про актуальні питання щодо проведення комплексної оцінки розвитку дитини. Трішина В.М., директор Яготинського районного ІРЦ.
- Корекційно-розвивальна робота з дітьми з особливими освітніми потребами в Яготинському районному інклюзивно-ресурсному центрі. Фахівці ІРЦ.
- Психологічна ресурсність особистості. Практичний психолог Яготинського НВК № 3 Яковець В.М.
- Методи мульттерапії у вихованні толерантності Соціальний педагог Яготинського НВК № 3 Дзюба Л.А.
- Різне. (Інтервізійна група за ситуаціями). Методист РМК Мрачик Н.А.
Методичні рекомендації:
- Спланувати виступи на нарадах вчителів при керівнику закладу освіти з питань організаційно-правових аспектів діяльності працівників психологічної служби та діяльності команди психолого-педагогічного супроводу дитини із особливими освітніми потребами в закладі загальної середньої та дошкільної освіти.
- Передбачити у планах роботи ЗДО, ЗЗСО, ЗПО проведення просвітницьких заходів для педагогічних працівників, батьків та учнів щодо висвітлення питань інклюзивного навчання дітей з особливими освітніми потребами.
- Здійснювати консультативну, просвітницьку роботу з працівниками ЗЗСО, ЗДО, ЗПО, з метою поліпшення психологічного клімату у колективі, зменшення емоційної напруги, подолання страхів, вирішення конфліктів в колективах
- Активно долучатися до участі у Команді психолого-педагогічного супроводу дітей із особливими освітніми потребами, які здобувають освіту в умовах інклюзивного навчання в закладах загальної середньої та дошкільної освіти.
- Співпрацювати із спеціалістами ІРЦ з питань подолання труднощів при складанні індивідуального освітнього плану (ІПР) та ведення документації корекційно-розвиткових занять із дітьми із особливими освітніми потребами. Постійно.