A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Яготинської міської ради

Музично-естетичний розвиток дошкільнят

Дата: 13.02.2020 14:45
Кількість переглядів: 228

З метою підвищення науково-методичного та практичного фахового рівня  педагогічних працівників закладів дошкільної освіти 11 лютого 2020 року на базі ДНЗ (центр розвитку дитини) №1 «Зіронька» відбулося засідання районного методичного об'єднання музичних керівників закладів дошкільної освіти на тему: «Мовленнєвий розвиток дошкільників засобами музично-театралізованої діяльності».

Після реєстрації учасників, обґрунтування теми та мети засідання музичний керівник ДНЗ №1 «Зіронька» Стукаленко Т.М. запросила присутніх до перегляду театралізованої казки «Вовк і семеро козенят на новий лад».  Вихованці старших груп (козенята та Вовк) разом з вихователем Смілою М.М. (у ролі Матінки Кози) показали глядачам нову інтерпретацію відомої української казки, де Вовк під час відсутності Матінки Кози неодноразово намагався проникнути у будинок до козенят, представляючись то сусідом Дідом Панасом, то «Яготингазом», то тітонькою Кицею, що принесла солодкої морквиці. Слухняні дітки-козенятка щоразу проганяли Вовка, адже їм заборонено відчиняти двері. Підступному Вовкові вдалося таки обдурити малят, зачитавши телеграму, що їхня матуся впала на базарі і зламала ніжку. Проте поласувати м'ясцем хижому звіру не вдалося: спритні дітлахи зв’язали Вовка. Повернувшись додому, Коза насварила злодія, настрахала його: «заколю тебе рогами, затопчу тебе ногами», і Вовк зізнався, що зовсім не хотів нікому нашкодити, йому було дуже сумно самому в лісі і хотілося погратися з козенятами.

Все дійство супроводжувалося піснями та танцями («Таночок козенят», «Танок Кози і козенят», пісня «Мама є у кожного з маляток», «Пісенька Матінки Кози»). Діти показали високий рівень розвитку зв'язного мовлення, гарну дикцію та емоційне забарвлення віршованих реплік. Було помітно, що малята отримують насолоду від акторської гри, добре вживаються в ролі, очікують відгуку глядачів. Для кращого сприймання твору, музкерівником було вдало підібрано костюми акторів та декорації.

Після перегляду і обговорення казки музичні керівники закладів дошкільної освіти району під час «круглого столу» обговорили проблеми «Значення музичної казки в сучасній педагогічній практиці» та «Мовленнєвий розвиток дошкільників засобами музично-театралізованої діяльності», а також прийнято методичні рекомендації:

  1. Створювати в ДНЗ сприятливі умови для формування креативної особистості засобами музичного виховання.
  2. Збагачувати музичний досвід дошкільнят мислити неординарно, творчо, нестандартно підходити до розв'язання будь-яких проблем.
  3. Забезпечувати диференційований підхід, врахування індивідуальних особливостей дітей на заняттях з музики.

    


« повернутися

Вхід для адміністратора