Квест-кімната для сенсорного розвиток дітей раннього віку
05 грудня 2019 року методистом районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Яготинської районної державної адміністрації Миненок О.В. на базі дошкільного навчального закладу(ясла-садок) комбінованого типу №4 «Пролісок» було проведено засідання творчої групи вихователів закладів дошкільної освіти з проблеми організації життєдіяльності дітей раннього віку на тему: «Використання квест-кімнати в сенсорному розвитку дітей раннього віку».
На початку засідання Оксана Вікторівна обґрунтувала тему та мету засідання зазначивши, що використання квест-технології дає можливість педагогам спрямувати свою роботу на пізнавальну та дослідницьку діяльність, розвиток критичного, логічного, аналітичного і творчого мислення дітей дошкільного віку.
В практичній частині засідання члени творчої групи переглянули заняття в квест-кімнаті з дітьми раннього віку «Подорож до країни скарбів», яке провела вихователь ДНЗ №4 «Пролісок» Береза І.В. В ході обговорення інтегрованого заняття педагоги закладів зробили висновок, що використання квест-кімнати під час проведення різних форм роботи з дітьми раннього віку надають можливість розвивати у малят розумову діяльність, сенсорні та фізичні здібності, уяву, пам'ять, а також увагу.
Під час презентаційного блоку завідуюча ДНЗ№4 «Пролісок» Добровольська Г.П. презентувала досвід роботи закладу з впровадження елементів програми розвитку дітей «Впевнений старт», особливостей організації освітнього простору для найменших вихованців, а також запросила всіх вихователів на екскурсію до ясельної групи для аналізу розвивального середовища відповідно вимог. Галина Петрівна наголосила, що середовище, у якому виховується дитина, має бути невичерпним джерелом збагачення предметної та ігрової діяльності.
Учасники засідання систематизували свої знання про види та особливості організації і проведення квестів в закладі дошкільної освіти під час круглого столу та тренінгу, який провела практичний психолог Шумілова Н.М.
В ході засідання були прийняті методичні рекомендації:
- забезпечити розвивальне середовище для дітей раннього віку відповідно до вимог;
- систематично використовувати квест-технологію у роботі з дітьми раннього віку;
- забезпечити перелік дидактичних ігор для сенсорного розвитку дітей раннього віку.