A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Яготинської міської ради

Фестиваль педагогічних ідей дошкільної освіти Яготинщини

Дата: 17.02.2020 12:32
Кількість переглядів: 240

З метою активізації освітньої роботи закладів дошкільної освіти, виявлення та популяризації перспективного педагогічного досвіду, фахових здобутків і кращих методичних ідей, стимулювання педагогів-дошкільників до професійного зростання та творчого самовдосконалення 14 лютого 2020 року методистом районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Яготинської районної державної адміністрації  Миненок О. В. на базі ДНЗ (центр розвитку дитини) №1 «Зіронька» проведено «Фестиваль педагогічних ідей дошкільної освіти Яготинщини».  У фестивалі взяли участь як досвідчені фахівці, так і початківці, серед яких керівники закладів дошкільної освіти, вихователі-методисти, практичні психологи, вихователі, музичні керівники - усі, хто готовий поділитися своїми знаннями й отримати нові. А цього року педагогічна нива дошкілля як ніколи врожайна: двадцять шість педагогів з усього Яготинського району.

Фото без опису

Розпочали обмін досвідом з актуальної теми сьогодення - виховання патріотичних почуттів дошкільників (вихователі Середенко А.М., (Гензерівський ДНЗ (ясла-садок) «Патріотичне виховання дітей дошкільного віку», Дворник В.Г., (Сулимівський НВК) «Формування у дітей першооснов патріотичного виховання засобами народознавства»). Продовжила тему народознавчої роботи у закладах дошкільної освіти вихователь ДНЗ №5 «Берізка» Марченко В.М.

Не менш актуальною на сьогодні є проблема збереження життя та здоров'я вихованців, яку розкрили у своїх виступах вихователь-методист ДНЗ №5 «Берізка» Заморока Н.М.  («Методичні рекомендації щодо організації роботи з безпеки життєдіяльності дітей відповідно до Базового компонента дошкільної освіти») та вихователь ДНЗ №2 «Дюймовочка» Охтень Н.М. («ОБЖД-як засіб виховання і збереження здоров'я дітей дошкільного віку»).

Велику увагу було приділено темі розвитку творчих здібностей дошкільників: ДНЗ №3 «Ромашка», музичний керівник Придибайло І. П. («Творчий розвиток особистості дітей дошкільного віку засобами музично-дидактичних ігор»), вихователь  Івахно С.М. («Аплікація з нетрадиційних матеріалів як засіб розвитку творчості дітей дошкільного віку»); ДНЗ №5 «Берізка»: вихователь Тонконог Н.П. («Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами театралізованої діяльності»), музичний керівник Бусло В. В. («Розвиток творчих здібностей дітей дошкільного віку засобами музичного мистецтва»), практичний психолог Кривошея Т.О. («Формування  творчої особистості дошкільника п'ятого року життя засобами казки», «Ейдетика як засіб формування творчих здібностей старших дошкільників»); ДНЗ №1 «Зіронька», вихователь Сухомлин І. О. («Використання ейдетики в роботі з дітьми дошкільного віку»).

Досвідом роботи з розвитку мовлення дошкільників поділилися вихователі ДНЗ №1 «Зіронька» Горб М.М. («Вплив дрібної моторики рук на мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку») та Годунівського ДНЗ «Зернятко» Цаплій М.В. («Методичні рекомендації з формування та розвитку мовленнєвої компетенції дітей дошкільного віку»).

Цікавими та змістовними були виступи вихователів ДНЗ №3«Ромашка» Скроцької О.А. («Система роботи з дітьми на екологічній стежині»), Цюнько І.А. («Ознайомлення з лікарськими рослинами в процесі формування екологічної свідомості дошкільнят»), ДНЗ №1 «Зіронька» Бойко І.І. («Організація роботи з трудового виховання з дітьми дошкільного віку»), ДНЗ №2 «Дюймовочка» Погорілої Л.В . («Сенсорне виховання дітей раннього віку»).

Завершили демонстрацію фахових здобутків практичні психологи Коцюба Л.Д., ДНЗ №1 «Зіронька» («Казкотерапія як засіб розвитку дошкільників») та Гавіжа С.С., ДНЗ №2 «Дюймовочка» («Психологічна готовність дітей до школи»).

Кожному педагогу було надано рекомендації методистом Миненок О. В. щодо подальшого розкриття та впровадження досвіду в освітній процес закладів дошкільної освіти.  

Отже, «Фестиваль педагогічних ідей дошкільної освіти Яготинщини»
це своєрідний майданчик для обговорення найбільш важливих педагогічних здобутків і аналізу практичних рішень у сфері освіти, це можливість почерпнути для себе нові ідеї, зарядитися натхненням від  колег, перейняти кращі розробки і поділитися своїми відкриттями, це щорічний доказ, що наші педагоги готові працювати на рівні сучасних освітніх вимог, постійно вдосконалюючись, розвиваючи і збагачуючи свою професійну компетентність, інноваційну культуру, творчий потенціал.



« повернутися

Вхід для адміністратора