Наскрізній процес, що формує цінності
30 жовтня 2019 року на базі Яготинського районного інклюзивно-ресурсного центру відбулося спільне засідання творчої групи вчителів 1-х класів, вчителів логопедів та асистентів вчителів з теми «Інтегроване навчання – дієвий інструмент розвитку наскрізних умінь молодших школярів».
Розвинути талант та здібності дитини, компетентності та наскрізні вміння – це завдання вчителя в умовах реалізації Державного стандарту початкової освіти. За словами Я. Коменського «всі знання виростають з одного коріння – навколишньої дійсності, мають між собою зв’язки, а тому повинні вивчатися у зв’язках». Вчителі мали змогу взяти участь у майстер-класі, який провела Жежера Я.В. та обговорити питання впровадження інтегрованого навчання.
Відбулася дискусія щодо використання основних інструментів розвитку наскрізних умінь першокласників. Досвідом роботи з цього питання поділилася Пінчук В.В.
Про значення та проведення корекційно-розвиткової роботи з дітьми, що мають особливі освітні потреби, розповіла директор ІРЦ Трішина В.М.
Працівники інклюзивно-ресурсного центру ознайомили вчителів зі специфікою роботи, використанням навчально-технічної бази закладу.
Продемонструвала свої надбання у роботі з дітьми в умовах інклюзивного навчання вчитель-логопед Вовк Н.В.
Також вчителі поділилися досвідом планування тематичних тижнів та проведення ранкового кола.