A A A K K K
людям з порушенням зору
Відділ освіти Яготинської міської ради

Використання мануального логопедичного масажу в корекційній роботі з дошкільнятами

Дата: 29.11.2019 11:11
Кількість переглядів: 252

28 листопада 2019 року методистом районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Яготинської районної державної адміністрації Миненок О.В. на базі ДНЗ№3 «Ромашка» проведено засідання районного методичного об’єднання вчителів-логопедів закладів дошкільної освіти на тему: «Мануальний логопедичний масаж як один із методів корекційної роботи з дітьми, які мають мовленнєві порушення».

Презентаційний блок засідання розпочала Миненок О.В., яка обґрунтувала тему та мету зібрання та наголосила про особливий зміст логопедичної роботи з дітьми відповідно до Базового компоненту дошкільної освіти та вимог корекційних програм. Особливу увагу звернула Оксана Вікторівна на використання різних методів і форм під час освітньої діяльності з дітьми, які мають мовленнєві вади.

Зі своїм досвідом роботи з використання різних видів логопедичного масажу учасників засідання ознайомила вчитель – логопед ДНЗ №3 «Ромашка» Шабельник І.І.

Учасники засідання, під час теоретичного блоку, розширили та систематизували свої знання про різні види логопедичного масажу, попередньої діагностики, показання до призначення та протипоказання логопедичного масажу.

Під час практичного блоку Ірина Іванівна провела майстер-клас з проведення мануального логопедичного масажу з вчителями-логопедами закладів дошкільної освіти.

Також учасники засідання під час «круглого столу» обговорили проблему гнучкого використання традиційних та нетрадиційних методів корекційної роботи з дітьми дошкільного віку. Вчитель-логопед ДНЗ№4 «Пролісок» Твердохліб Т.І. поділилася досвідом роботи з колегами з теми: «Логопедичний масаж як засіб корекції порушень артикуляційної моторики у дітей дошкільного віку».

На завершення Миненок О.В. ознайомила педагогів з новинками методичної літератури та підвела підсумки. В ході засідання учасниками засідання прийняті методичні рекомендації з даної проблеми.



« повернутися

Вхід для адміністратора