Відділ освіти, молоді та спорту Яготинської районної державної адміністрації та Яготинський районний центр професійного розвитку педагогічних працівників
Яготинської районної державної адміністрації

Про послаблення протиепідемічних заходів в закладах фізичної культури і спорту на території Яготинського району

Відповідно до Протоколу № 14 позачергового засідання комісії Яготинської районної державної адміністрації з питань техногенно-екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій запроваджено послаблення протиепідемічних заходів на території Яготинського району за умови дотримання протиепідемічних вимог, встановлених постановами Головного державного санітарного лікаря України та дозволено з 01 червня 2020 року роботу закладів фізичної культури і спорту, спортивних залів, фітнес центрів (крім проведення групових занять з кількістю учасників більше ніж 10 осіб) за умови забезпечення протиепідемічних заходів на період карантину.

Засновники/суб’єкти господарювання повинні здійснювати оцінку ризиків щодо спроможності закладу забезпечити належне виконання протиепідемічних заходів на період карантину, у тому числі щодо наявності підготовленого персоналу, матеріально-технічного забезпечення та враховувати їх при прийнятті рішень щодо відновлення роботи в умовах карантину.

Перед початком зміни проводиться температурний скринінг yciм працівникам закладів. Працівники, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2° С або ознаки респіраторних  захворювань, не допускаються до виконання обов’язків.

Усім відвідувачам проводиться температурний скринінг при вході до закладу. Особам, в яких при проведенні температурного скринінгу виявлено температуру тіла понад 37,2° С або ознаки респіраторних захворювань, відвідування заборонено.

Дозволяється одночасне перебування клієнтів у закладі з розрахунку не більше однієї особи на 10 квадратних метрів площі зали для індивідуальних занять та однієї особи на 5 квадратних метрів площі зали для групових/командних занять (не більше 10 ociб у групі). Проведення групових/командних занять проводиться виключно за попереднім записом.

На вході до закладу організовується місце для обробки рук спиртовмісними антисептиками з концентрацією активно діючої речовини понад 60 % для ізопропілових спиртів та понад 70% для етилових спиртів. Доцільно розмістити яскравий вказівник про необхідність дезінфекції рук (банер, наклейка тощо).

У зонах проведення занять розміщуються додаткові місця для обробки рук антисептиками, паперові рушники, контейнери (урни) для їх утилізації та нагадування для клієнтів щодо необхідності дотримання гігієни, дезінфекції рук та спортивного інвентарю після використання. Заходи індивідуальної профілактики та протиепідеміологічні заходи, що впроваджені в закладі, доцільно періодично транслювати на екранах/оголошувати в місцях проведення занять.

На період карантину забороняється:

  • використання багаторазових (тканинних) рушників (окрім персональних рушників відвідувачів);
  • розміщення в доступі клієнтів рекламних брошур, журналів та інших поліграфічних матеріалів;
  • функціонування спазон та надання послуг масажу;
  • функціонування спабарів та кулерів з водою. Робота вендингових машин дозволяється;
  • функціонування дитячих кімнат;
  • одночасне використання багатофункціональних тренажерів кількома відвідувачами;
  • проведення групових занять понад 10 осіб та інших групових занять, що передбачають безпосередній фізичний контакт.

Функціонування басейнів дозволено:

  • для індивідуального відвідування;
  • для спортивних навчально-тренувальних груп 2 року навчання та старше;
  • за умови одночасного перебування на одній доріжці не більше 4 осіб для індивідуальних занять та не більше 6 осіб для спортивно-тренувальних груп у 50-метрових басейнах;
  • за умови одночасного перебування на одній доріжці не більше 2 осіб для індивідуальних занять та не більше 3 осіб для спортивно-тренувальних груп у 25-метрових басейнах.

Необхідно обмежити одночасне використання роздягалень та душових кабін на рівні не більше 50%, не відкриваючи для використання клієнтами кожну другу  шафу для роздягання/душову кабіну та нанести відповідні позначки (окрім окремого обладнання душових кабін, що унеможливлюють контакт між клієнтами);

Кількість клієнтів, які одночасно перебувають у закладі, повинна враховувати та не допускати потенційне скупчення в зонах роздягалень, санітарних та адміністративних зонах.

Тренажери для кардіозанять, що передбачають тривалий цикл використання одним клієнтом, мають бути розміщені з інтервалом не менше 2,5 метри один від одного;

Працівники закладів повинні бути одягнені в медичну маску або респіратор (далі - ЗІЗ). Після кожного зняття ЗІЗ та одягнення чистої маски/респіратора працівник повинен ретельно помити руки з милом або обробити антисептичним засобом.

Адміністрація закладу повинна провести навчання серед працівників щодо правил використання ЗІЗ, їх утилізації та забезпечити контроль за  дотриманням цих правил.

Суб’єкт господарської діяльності повинен забезпечити:

  • працівників п’ятиденним запасом ЗІЗ та дезінфікуючих засобів і організувати контроль за їх використанням;
  • навчання серед працівників щодо правил використання  ЗІЗ, їх утилізації та контроль за дотриманням цих правил;
  • постійну наявність рідкого мила та паперових рушників у санвузлах;
  • інформування щодо встановлених обмежень та умов обслуговування при вході до закладу, при проведенні записів за телефоном та на офіційних сторінках в мережі Інтернет та соціальних мережах;
  • дезінфекцію поверхонь не рідше ніж кожні 2 години та відразу після закінчення занять;
  • вологе прибирання з використанням миючих та дезінфекційних (в кінці зміни) засобів  не рідше ніж кожні 2 години та після закінчення робочого дня/ зміни;
  • провітрювання/кондиціювання приміщень протягом 15 хвилин перед відкриттям та кожні дві години протягом дня;
  • централізований збір використаних ЗІЗ, паперових серветок в окремі контейнери (урни) з кришками та одноразовими поліетиленовими пакетами з подальшою утилізацією;
  • тимчасове відсторонення від роботи осіб з групи ризику, визначених відповідно до Стандартів медичної допомоги «Коронавірусна хвороба COVID-19», затверджених наказом МОЗ України від 28.03.2020 № 722.

Працівники повинні:

  • регулярно мити руки з рідким милом або обробляти їх спиртовмісними антисептиками не рідше ніж раз на 2 години та після відвідування громадських місць, використання туалету, прибирання, обслуговування тощо;
  • утримуватись від контактів з особами, які мають симптоми респіраторних захворювань – кашель, лихоманка, ломота в тілі тощо;
  • дотримуватись респіраторної гігієни та етикету кашлю;
  • самоізолюватись у разі виникнення симптомів респіраторних захворювань.


« повернутися до списку новин