Районне методичне об’єднання вчителів інформатики
Ключем до всякої науки
є знак питання
О.Д. Бальзак
Інформатика належить до групи технологічних дисциплін, з вираженими засобами, спрямованими на здобуття учнями практичних компетенцій.
Фундаментальними темами у курсі шкільної інформатики є питання, що стосуються моделювання, алгоритмізації та програмування.
На сьогодні актуальним є намагання удосконалювати методику навчання класичного розділу інформатики «Алгоритмізація та програмування».
З метою забезпечення саморозвитку та самоактуалізації роботи вчителів інформатики, удосконалення рівня викладання програмування 22 листопада 2018 року на базі Капустинського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст. – ДНЗ (ясла - садок)» методистом районного методичного кабінету відділу освіти, молоді та спорту Яготинської районної державної адміністрації Ганжою С.І. було проведено семінар – практикум з теми «Основні шляхи формування алгоритмічного мислення учнів під час вивчення програми Lazarus». В роботі семінару взяли участь 13 вчителів з 14 загальноосвітніх закладів середньої освіти. Учасники семінару поділилися досвідом роботи з навчання учнів програмуванню та по завершенню роботи виробили методичні рекомендації.